معمار طلایی

این وبلاگ به صورت تخصصی در مورد معماری ایران و جهان فعالیت می کند.

معمار طلایی

این وبلاگ به صورت تخصصی در مورد معماری ایران و جهان فعالیت می کند.

معمار طلایی

این وبلاگ قصد دارد تا پیرامون معماری ایران و جهان به صورت تخصصی فعالیت کند تا بلکه بتوان خلل و فرج این مبحث را شناسایی کرده و به بهترین نحو برای پر کردن ان ها چاره ای اندیشده شود.
در این وبلاگ به موضوعاتی چون موضوعات زیر پرداخته می شود:
اصول معماری
بناهای شاخص ایران و جهان
معماران بزرگ
کنکور معماری
منابع کنکور ارشد معماری
سوالات سال های قبل کنکور ارشد معماری
دروس و ضرایب کنکور ارشد معماری
گرایش های ارشد معماری

و هر چیزی که راجع به معماری باشد می پردازد.

۲ مطلب در مهر ۱۳۹۹ ثبت شده است

منابع آزمون استخدامی کارشناس توسعه و عمران امور شهری و روستایی که شغل مورد پذیرش بخشداری ها و فرمانداری ها می باشد یکی از کمیاب ترین منابع با توجه به سایر شغل ها می باشد. اغلب شرکت کنندگان در این آزمون از رشته های معماری، عمران، طراحی شهری، برنامه ریزی شهری و آبدانی روستاها می باشند. برای این رشته منابع گنگی در دفتچره سازمان سنجش درج شده است و همین باعث شده است تعداد بسیار زیادی از داوطلبان سر در گم شوند. اما اکنون ما جامعترین پکیج منابع این آزمون را گردآوری کرده ایم که حاوی: درسنامه، کتاب، جزوه، نمونه سوال با پاسخ تشریحی و کلیدی و فلش کارت می باشد.


.

برای مشاهده جزئیات بیشتر و دانلود بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

دانلود و مشاهده منابع کارشناس توسعه و عمران امور شهری و روستایی

.


 

  • Sadeg bah

منابع کارشناس امور شوراها و شهرداری ها جامع ترین و دقیق ترین منابع منتشر شده تا کنون در رابطه به عنوان شغلی کارشناس امور شوراها و شهرداری ها است. این عنوان شغلی در بخشداری ها و فرمانداری ها مشغول بکار می شوند. اغلب داوطلبان این شغل، در رشته های: عمران، معماری، طراحی شهری، برنامه ریزی شهری، آبادانی روستاها، جغرافیا، مدیریت پروژه و ساخت و مدیریت امور شهری می باشد. این پکیج حاوی کتاب، جزوات، نمونه سوال با پاسخ تشریحی و تستی، سوالات عمومی سال های قبل، 4 آزمون خودآزما (شبیه ساز) و فلش کارت است.

.


.

دانلود و مشاهده جزئیات بیشتر پکیج

برای دانلود و مشاهده مشخصات پکیج منابع بر روی لینک زیر کلیک کنید.

دانلود منابع کارشناس امور شوراها و شهرداری ها

.


  • Sadeg bah