معمار طلایی

این وبلاگ به صورت تخصصی در مورد معماری ایران و جهان فعالیت می کند.

معمار طلایی

این وبلاگ به صورت تخصصی در مورد معماری ایران و جهان فعالیت می کند.

معمار طلایی

این وبلاگ قصد دارد تا پیرامون معماری ایران و جهان به صورت تخصصی فعالیت کند تا بلکه بتوان خلل و فرج این مبحث را شناسایی کرده و به بهترین نحو برای پر کردن ان ها چاره ای اندیشده شود.
در این وبلاگ به موضوعاتی چون موضوعات زیر پرداخته می شود:
اصول معماری
بناهای شاخص ایران و جهان
معماران بزرگ
کنکور معماری
منابع کنکور ارشد معماری
سوالات سال های قبل کنکور ارشد معماری
دروس و ضرایب کنکور ارشد معماری
گرایش های ارشد معماری

و هر چیزی که راجع به معماری باشد می پردازد.

ویژگی های یک پکیج آموزش اتوکد چیست؟

چهارشنبه, ۸ دی ۱۴۰۰، ۰۱:۰۴ ب.ظ

یک پکیج آموزش اتوکد بایستی بتواند در مدت زمان معین بهترین بازخورد را برای مخاطب خود داشته باشد. سعی کنید قبل از خرید پکیج با دقت مشخصات پکیج را مطالعه کنید. ببینید چه خصوصیاتی داره، مدرسش کیه و چه رزومه ای داره و چند سال با اتوکد کار کرده. همه و همه اینها باعث میشه تا بتونید یک پکیج مناسب اتوکد رو انتخاب کنید. و همچنین سعی کنید که پکیج اتوکد رو از یک سایت معماری معتبر تهیه کنید.

چه به عنوان مهندس، معمار یا طراح کار می کنید، AutoCAD نرم افزاری است که احتمالاً بیشتر از آن استفاده خواهید کرد. اتوکد برای طیف گسترده ای از مشاغل طراحی و مهندسی مفید است و درک دقیق نرم افزار یک راه عالی برای تقویت رزومه شما است.

اما اتوکد چیست؟

اتوکد نام یک بسته نرم افزاری طراحی به کمک کامپیوتر (CAD) است که به کاربران امکان می دهد طرح های دقیقی را به صورت دو بعدی و سه بعدی برای انواع مختلف پروژه تولید کنند. هر زمان که طرحی از نوع طرح اولیه را مشاهده کردید، احتمال زیادی وجود دارد که در اتوکد ایجاد شده باشد. این نرم افزار به کاربر اجازه می دهد تا خطوط، دایره ها و سایر گرافیک ها را در ابعاد بسیار دقیق ایجاد کند. این به طراح این امکان را می‌دهد تا ببیند که چگونه این موارد در دنیای واقعی بدون نیاز به ساخت نمونه‌های اولیه در بسیاری از موارد با هم قرار می‌گیرند. سپس طراحان می توانند طرح های خود را به عنوان نقشه های ساخت و ساز چاپ کنند. اتوکد همچنین می تواند طرح هایی را به صورت سه بعدی تولید کند و از مواد و نورپردازی واقعی استفاده کند تا جلوه های هنری بسیار واقعی ایجاد کند.

برای چه کاری میخواهید از اتوکد استفاده کنید؟

این سوال خیلی مهمه. باید خودتون بهش جواب بدید. اگرچه اتوکد به طور گسترده در بخش های ساخت و ساز و مهندسی استفاده می شود، طراحان می توانند از آن برای تولید تقریباً هر چیزی که نیاز به جزئیات دقیق ابعادی دارد استفاده کنند. این نرم افزار در سرتاسر جهان برای کمک به طراحی هر چیزی از ساختمان های بلند گرفته تا گوشی های هوشمند استفاده می شود. بسیاری از متخصصان مختلف - از معماران و مهندسان گرفته تا طراحان منظر و نقشه برداران - از اتوکد استفاده می کنند. به اطرافت نگاه کن احتمال زیادی وجود دارد که اتوکد در فرآیند طراحی بسیاری از مواردی که می توانید مشاهده کنید، شرکت داشته باشد. همین تطبیق پذیری است که آن را به محبوب ترین نرم افزار CAD امروزه تبدیل کرده است. اتوکد همچنین الهام‌بخش نسل‌های جدید نرم‌افزار CAD برای فناوری‌های جدید و هیجان‌انگیزی مانند پرینت سه بعدی و مدل‌سازی اطلاعات ساختمان است.

و اما یک سوال چالش و احتمالا دوست داشتنی:

آیا یادگیری اتوکد سخت است؟

بسیاری از دستورات و گزینه های اتوکد در ابتدا می توانند دلهره آور به نظر برسند. با این حال، این نرم افزار دارای ابزارهای متعددی است که ممکن است هرگز به آنها نیاز نداشته باشید. اگر ابتدا اصول اولیه را یاد بگیرید، با آموزش خوب، می توانید در کمترین زمان طراحی را شروع کنید. از آموزش هایی که سعی می کنند ابتدا همه دستورات را آموزش دهند خودداری کنید. بهترین راه برای یادگیری شروع به استفاده از ابزارهای اولیه است. می‌توانید دستورات جدید را در صورت نیاز یاد بگیرید و بعداً بسیاری از تنظیمات و گزینه‌های نمایشی موجود را بررسی کنید. یادگیری اصولی اتوکد دو بعدی در صورتی که به درستی آموزش داده شود نسبتا آسان است. شما می توانید به سرعت یاد بگیرید که نقشه ها یا اشکال ساده را بکشید. با تمرین، بهبود خواهید یافت و با نرم افزار راحت تر خواهید شد. به خودتان فشار بیاورید تا راه های جدید و بهتری برای دستیابی به نتایج دلخواه پیدا کنید. یک دوره خوب شما را در این فرآیند راهنمایی می کند.

در آخر باید چیکار کنیم؟ باید از کجا تهیه کنیم؟ چطور تشخیص بدیم؟

می دونیم که تشخیص وبسایت های معتبر معماری برای شما خیلی سخت هست. ولی نگران نباشید ما شمار رو راهنمایی میکنیم.

ما به شما وبسایت معمار گلد رو پیشنهاد می کنیم. این وبسایت توسط اساتید مجرب اداره می شود که همگی سابقه تدریس طولانی اتوکد را دارند بنابراین شما می توانید با تکیه بر دانستنی های آن ها در نرم افزار اتوکد استاد شوید.

توصیه میکنیم همین الان برید و مشخصات پکیج اتوکدشون رو مطالعه کنید:

پکیج آموزش اتوکد

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۰۰/۱۰/۰۸
  • ۲۸۷ نمایش
  • Sadeg bah

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی