معمار طلایی

این وبلاگ به صورت تخصصی در مورد معماری ایران و جهان فعالیت می کند.

معمار طلایی

این وبلاگ به صورت تخصصی در مورد معماری ایران و جهان فعالیت می کند.

معمار طلایی

این وبلاگ قصد دارد تا پیرامون معماری ایران و جهان به صورت تخصصی فعالیت کند تا بلکه بتوان خلل و فرج این مبحث را شناسایی کرده و به بهترین نحو برای پر کردن ان ها چاره ای اندیشده شود.
در این وبلاگ به موضوعاتی چون موضوعات زیر پرداخته می شود:
اصول معماری
بناهای شاخص ایران و جهان
معماران بزرگ
کنکور معماری
منابع کنکور ارشد معماری
سوالات سال های قبل کنکور ارشد معماری
دروس و ضرایب کنکور ارشد معماری
گرایش های ارشد معماری

و هر چیزی که راجع به معماری باشد می پردازد.

پکیج آموزش اتوکد

دوشنبه, ۲۸ آذر ۱۴۰۱، ۰۴:۱۲ ب.ظ

اتوکد را بصورت آنلاین و با سرعت دلخواه خود بیاموزید.
شامل چه چیزی است

هر دوره شامل:

     سه ماه دسترسی به مواد درسی
     سخنرانی ها و نمایش های تصویری
     دفترچه راهنما
     همچنین شرکت کنندگان در زمان ثبت نام می توانند مجوز اتوکد رایگان را از Autodesk دریافت کنند. دستورالعمل نحوه انجام این کار با دستورالعمل ثبت نام آنها همراه خواهد بود.

پس از اتمام موفقیت آمیز پکیج آموزش اتوکد ، شرکت کنندگان گواهی پایان دوره از وبسایت معمار گلد تا آموزش مداوم و حرفه ای دریافت خواهند کرد.


برنامه و قالب کلاس

تمامی این دوره ها به صورت کاملا آنلاین و خود گام هستند. شما تکالیف برنامه ریزی شده یا زمان جلسات کلاسی برنامه ریزی شده نخواهید داشت. شما می توانید از طریق گروه های گفتگو و ایمیل به پشتیبانی آنلاین دسترسی پیدا کنید.

این دوره‌های ثبت‌نام آزاد هستند، به این معنی که می‌توانید هر زمان که بخواهید ثبت‌نام کرده و شروع به یادگیری کنید. پس از ثبت نام، 3 ماه برای تکمیل برنامه آموزشی فرصت خواهید داشت.
کلاس های موجود
AutoCAD 1 - Basic 2D

ویژگی های اصلی دو بعدی آخرین نسخه های اتوکد را بیاموزید. این دوره مقدماتی راه اندازی طراحی، ابزارهای ساخت و ویرایش اولیه، مدیریت لایه، ویژگی های شی، حاشیه نویسی اولیه با متن و ابعاد، و مقدمه ای بر چیدمان ها و ترسیم را پوشش می دهد. مشاهده برنامه درسی کامل

اتوکد 2 - 2 بعدی پیشرفته

پیش نیاز: اتوکد 1 یا دانش معادل آن

با ویژگی های پیشرفته دو بعدی آخرین نسخه های اتوکد آشنا شوید. این دوره شامل جزئیات فضای کاغذ، تنظیم چند طرح، تکنیک‌های ابعاد پیشرفته، بلوک‌ها و کتابخانه‌های نماد، جداول و جدول‌ها، ویژگی‌ها، بلوک‌ها و پارامترهای پویا، و مراجع خارجی می‌شود. برنامه درسی کامل را مشاهده کنید.

اگر به AutoCAD 2 علاقه دارید با ما تماس بگیرید تا تأیید کنید که پیش نیازها را تکمیل کرده اید.
اتوکد 3 - مدل سازی سه بعدی پایه

پیش نیاز: اتوکد 2 یا دانش معادل آن

پکیج آموزش اتوکد

وبسایت معمار گلد اقدام به ارائه جامع ترین پکیج های آموزش اتوکد می کند. تکنیک های پیشرفته مدل سازی سه بعدی و ابزارهای رندر اولیه برای آخرین نسخه های اتوکد را بیاموزید. این دوره شامل ابزارهای ویرایش سه بعدی، تکنیک‌های پیشرفته مدل‌سازی جامد، روش‌های مدل‌سازی سطح و مش و روش‌های اولیه رندر شامل تنظیمات رندر، نمای دوربین و مقدمه‌ای برای رندر مواد می‌شود. مشاهده برنامه درسی کامل

اگر به AutoCAD 3 علاقه دارید با ما تماس بگیرید تا تأیید کنید که پیش نیازها را تکمیل کرده اید.
گواهی مبانی اتوکد

AutoCAD Fundamentals دوره های AutoCAD 1، 2 و 3 را با 100 دلار صرفه جویی در مقایسه با گذراندن هر دوره به صورت جداگانه با هم ترکیب می کند. شما به مدت 9 ماه به دوره ها دسترسی خواهید داشت. درباره اصول اتوکد بیشتر بدانید.

این برنامه با همکاری ProTrain، LLC ارائه شده است.

امروزه هر کسی می تواند مهارت های جدیدی را بیاموزد و آنها را به حرفه ای پردرآمد تبدیل کند. این امر به ویژه برای افرادی که با فناوری آشنا هستند و نرم‌افزار را بررسی می‌کنند، صادق است. آنها می توانند سرگرمی خود را به مهارت های ارزشمند مورد نیاز برای وظایف یا موقعیت های خاص تبدیل کنند.

پس از اتمام موفقیت آمیز پکیج آموزش اتوکد ، شرکت کنندگان گواهی پایان دوره از وبسایت معمار گلد تا آموزش مداوم و حرفه ای دریافت خواهند کرد.


به عنوان مثال، ایجاد نقشه ها یا تصاویر مهندسی دیجیتال سه بعدی اتوکد با کیفیت بالا یک مهارت ارزشمند است. از آنجایی که اتوکد دارای حداقل دامنه استفاده است، یک مهارت نرم افزاری آشنا برای کاربران عادی رایانه نیست. همچنین ممکن است در مورد نرم افزار اتوکد کنجکاو باشید و بخواهید بیشتر بدانید، حتی اگر به دلایل حرفه ای متوجه آن نشده باشید.

این مقاله به شما کمک می کند تا یاد بگیرید که چگونه در اتوکد دور بزنید، برای پرینت سه بعدی آماده شوید، طراحی به صورت دو بعدی و سه بعدی انجام دهید و یک نقشه فنی در نرم افزار انجام دهید.
آیا یادگیری اتوکد آسان است؟

کسانی که با CAD و AutoCAD آشنایی ندارند ممکن است این برنامه را بسیار پیچیده بدانند، اما یادگیری آن با گزینه های آموزشی مناسب کار سختی نیست. با کمی انگیزه از یک مربی آگاه و حرفه ای، می توانید نحوه استفاده از ویژگی های اتوکد را نسبتاً آسان و سریع بیاموزید.
راهنمای یادگیری اتوکد توسط خودتان

بهترین راه برای شروع یادگیری اتوکد توسط خودتان این است که یک دوره آنلاین پیدا کنید که به بهترین وجه با ترجیحات و نیازهای یادگیری شما مطابقت داشته باشد. به عنوان مثال، اگر در درجه اول یک یادگیرنده بصری هستید، می توانید با یک آموزش ویدیویی YouTube شروع کنید یا برای یک دوره آنلاین که حاوی مطالب ویدیویی زیادی است ثبت نام کنید. اگر می خواهید دستورالعمل های گام به گام را برای خواندن و یادگیری تصاویر و اسکرین شات ها دنبال کنید، توصیه می کنیم با یک دوره مقدماتی شروع کنید که چنین مطالبی را ارائه می دهد. خوشبختانه منابع یادگیری اتوکد زیادی در اینترنت وجود دارد. اولین منبعی که به ذهن می رسد، راهنماها، ابزارها و ابزارهای آموزشی رسمی Autodesk است.

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۰۱/۰۹/۲۸
  • ۴۳۰ نمایش
  • Sadeg bah

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی