معمار طلایی

این وبلاگ به صورت تخصصی در مورد معماری ایران و جهان فعالیت می کند.

معمار طلایی

این وبلاگ به صورت تخصصی در مورد معماری ایران و جهان فعالیت می کند.

معمار طلایی

این وبلاگ قصد دارد تا پیرامون معماری ایران و جهان به صورت تخصصی فعالیت کند تا بلکه بتوان خلل و فرج این مبحث را شناسایی کرده و به بهترین نحو برای پر کردن ان ها چاره ای اندیشده شود.
در این وبلاگ به موضوعاتی چون موضوعات زیر پرداخته می شود:
اصول معماری
بناهای شاخص ایران و جهان
معماران بزرگ
کنکور معماری
منابع کنکور ارشد معماری
سوالات سال های قبل کنکور ارشد معماری
دروس و ضرایب کنکور ارشد معماری
گرایش های ارشد معماری

و هر چیزی که راجع به معماری باشد می پردازد.

برنامه فیزیکی فرهنگسرا برای دانشجویان معماری

دوشنبه, ۵ ارديبهشت ۱۴۰۱، ۰۹:۰۳ ب.ظ

داشتن یک برنامه فیزیکی مناسب برای دانستن ریزفضاها در جهت طراحی فرهنگسرا از مهم ترین مراحل ساخت و به غایت رساندن یک پروژه است. خواه دانشجویی خواه اجرایی. چند بار با چالش طراحی یک فرهنگسرا مواجه شده اید؟ در حالی که ممکن است این یک شاهکار به نظر برسد، بسیاری از معماران مجبور شده اند برنامه ای طراحی کنند که یک مرکز اجتماعی را با فرهنگ ترکیب کند.

در این پست ما یک برنامه فیزیکی فرهنگسرا بسیار جامع به شما معرفی میکنیم.



در میان پروژه‌های منتشر شده در سایت ما، نمونه‌های متعددی پیدا کرده‌ایم که پاسخ‌های متفاوتی را نشان می‌دهند، از پیکربندی‌های انعطاف‌پذیر گرفته تا سایت‌هایی که مناطق تجمع مرکزی را برای شهروندان و فعالیت‌ها اولویت‌بندی می‌کنند. مجموعه 50 مرکز اجتماعی ما و طرح ها و بخش های آنها را در زیر ببینید.

فرهنگسرا

فرهنگسرا: معماری به مثابه سیاست فرهنگی در اروپای پس از جنگ به بررسی این موضوع می‌پردازد که چگونه فرهنگ به یک حوزه صریح سیاست دولتی در اروپای پس از جنگ تبدیل شد و چرا معماری مدرن مراکز فرهنگی و سالن‌های فرهنگ در چنین سیاستی مرکزی قرار گرفت. کنی کوپرز از منابع مختلف آرشیوی و اولیه برای تجزیه و تحلیل Maisons de la Culture در فرانسه و Kulturpaläste یا Kulturhäuser در جمهوری دموکراتیک آلمان در دهه های 1960 و 1970 استفاده می کند. او با تمرکز بر نقش بوروکرات‌ها، سیاست‌گذاران و طراحان، نشان می‌دهد که چگونه معماری سیاست‌های فرهنگی را بیان می‌کند که در آن مشارکت برای تقویت مداخله دولت در زندگی روزمره - چه از طریق حمایت غیرقابل صلاحیت، مانند فرانسه، چه از طریق اغلب ظالمانه، مهار شده است. مقررات، مانند GDR. این فرض همان چیزی است که رویکردهای طراحی یکپارچگی برنامه‌ای، چند ظرفیتی، و ارتباطات را برای نهادهای فرهنگی جدید در سراسر شکاف جنگ سرد شکل داد.

برنامه فیزیکی فرهنگسرا

برای دانلود و مشاهده جزئیات این برنامه فیزیکی بر روی لینک زیر کلیک کنید:

برنامه فیزیکی فرهنگسرا

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۰۱/۰۲/۰۵
  • ۴۴۱ نمایش
  • Sadeg bah

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی