معمار طلایی

این وبلاگ به صورت تخصصی در مورد معماری ایران و جهان فعالیت می کند.

معمار طلایی

این وبلاگ به صورت تخصصی در مورد معماری ایران و جهان فعالیت می کند.

معمار طلایی

این وبلاگ قصد دارد تا پیرامون معماری ایران و جهان به صورت تخصصی فعالیت کند تا بلکه بتوان خلل و فرج این مبحث را شناسایی کرده و به بهترین نحو برای پر کردن ان ها چاره ای اندیشده شود.
در این وبلاگ به موضوعاتی چون موضوعات زیر پرداخته می شود:
اصول معماری
بناهای شاخص ایران و جهان
معماران بزرگ
کنکور معماری
منابع کنکور ارشد معماری
سوالات سال های قبل کنکور ارشد معماری
دروس و ضرایب کنکور ارشد معماری
گرایش های ارشد معماری

و هر چیزی که راجع به معماری باشد می پردازد.

نمونه نقشه های آزمون طراحی نظام مهندسی

سه شنبه, ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱، ۰۷:۰۷ ب.ظ


دانش آموزان رابط بین معماری و مهندسی را کشف می کنند. در فعالیت عملی مرتبط، دانشجویان با طراحی و ساخت یک پارکینگ کوچک، هم به عنوان معمار و هم مهندس عمل می کنند.

نمونه نقشه های آزمون طراحی نظام مهندسی


اتصال مهندسی

مسئولیت های مهندسان و معماران اغلب با هم تداخل دارند. هر دو حرفه جزء لاینفک طراحی و ساخت سازه هایی مانند ساختمان ها و پل ها هستند. معماران فضا را برای رفع نیازهای مشتری و همچنین زیبایی ظاهری داخل و خارج ساختمان طراحی می کنند. مسئولیت اصلی مهندسان اطمینان از ایمن بودن طرح و رعایت تمام قوانین ساختمانی مناسب است. مهندسان با انتخاب مصالح سازه‌ای، تعیین اعضای ساختاری طرح، و مشخص کردن سیستم‌های برق، گرمایش، تهویه، تهویه مطبوع و لوله‌کشی، به ایمن و کاربردی کردن ساختمان‌ها توجه می‌کنند. یکی از راه‌هایی که مهندسان و معماران ایده‌های خود را به یکدیگر منتقل می‌کنند، از طریق نقشه‌ها یا نقشه‌های فنی است.
اهداف یادگیری

پس از این درس، دانش آموزان باید بتوانند:

    نقش یک معمار و یک مهندس را توضیح دهید.
    مثالی از مسئولیت های متفاوت معماران و مهندسان در طراحی ساختمان بیاورید.
    توضیح دهید که توسعه فولاد یک پیش نیاز کلیدی برای ساخت آسمان خراش ها بود.

استانداردهای آموزشی
انجمن بین المللی مربیان فناوری و مهندسی - فناوری
ترازبندی را پیشنهاد کنید که در بالا ذکر نشده است
اشتراک در
با ثبت نام در خبرنامه ما، اطلاعات داخلی را در مورد همه چیزهای TeachEngineering مانند ویژگی های جدید سایت، به روز رسانی برنامه درسی، انتشارات ویدیویی و موارد دیگر دریافت کنید!
PS: ما اطلاعات شخصی یا ایمیل را با کسی به اشتراک نمی گذاریم.
برنامه درسی بیشتر مانند این
فعالیت دوره ابتدایی
الزامات و محدودیت ها: ساخت مدل پارکینگ گاراژ
پیش نمایش فعالیت "الزامات و محدودیت ها: ساخت مدل پارکینگ گاراژ".
مقدمه / انگیزه

بالاخره روز بازی فوتبال المپیک فرا رسید! کلاس شما یک اتوبوس سازگار با محیط زیست اجاره کرده است تا شما را به استادیوم المپیک برساند. همانطور که به سمت نقطه رها می شوید، از اینکه چند نفر در اطراف استادیوم هستند در حیرت هستید. ساختار پارکینگ پر است و ماشین‌ها در هر 10 سطح بسته‌بندی شده‌اند. ساختار پارکینگ بسیار مدرن به نظر می رسد - با انواع تزئینات و تزئینات فانتزی. واقعاً تأثیرگذار است. می‌دانید که مهندسان عمران به ساختن ساختمان‌ها کمک می‌کنند، اما کمی کنجکاو هستند که چه کسی ممکن است در این فرآیند دخیل باشد. به نظر شما چه کسی دیگری ممکن است در فرآیند ساخت ساختمان دخیل باشد؟ انواع دیگر مهندسان، معماران، برنامه ریزان کاربری زمین، کارگران ساختمانی، از جمله، همه در ایجاد ساختمان ها دخیل هستند.

دو طراح اصلی یک ساختمان معمار و مهندس هستند. این ممکن است در ابتدا کمی گیج کننده به نظر برسد، زیرا نقش ها و مسئولیت های مهندسان و معماران مشخص نیست و کمی همپوشانی دارند. بیایید سعی کنیم مسائل را روشن کنیم و با چیزهایی که می دانیم شروع کنیم.

مهندس چیست؟ مهندس کسی است که چیزهایی را به نفع جامعه طراحی و می سازد. مهندسان از ریاضیات و علوم برای طراحی و ساخت سازه ها، تجهیزات و فرآیندها استفاده می کنند. (اختیاری: فیلم مهندسی چیست؟ را به دانشجویان نشان دهید)

معمار چیست؟ معمار شخصی است که طرح های خلاقانه ساختمان ها یا سازه ها را توسعه می دهد. بنابراین، مشاغل یک مهندس و معمار، اگرچه مشابه هستند، اما در برخی جزئیات متفاوت هستند.

معماران و مهندسان چگونه با هم کار می کنند؟ معمار بیشتر به ظاهر سازه می پردازد، در حالی که مهندس در درجه اول به ایمنی و عملکرد سازه می پردازد. مهندس مشخص می کند که از چه مصالحی استفاده کند و چگونه ساختمانی را که معمار در نظر گرفته است، ایمن بسازد. آسمان خراش ها مثال خوبی هستند. به آسمان‌خراش‌ها و ارتفاع آن‌ها فکر کنید – طراحی و ساخت چنین ساختار بلندی چه شاهکار عظیمی است.

نمونه نقشه های آزمون طراحی نظام مهندسی

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۰۱/۰۲/۲۰
  • ۹۸۲ نمایش
  • Sadeg bah

نظرات (۱)

ممنون

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی